Kołobrzeg: Wyżywienie i zakwaterowanie uczestników XXI
Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2012 organizowanych w dniach
13.08.12. - 19.08.12. w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 239320 - 2012;
data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Zbigniewa Herberta , ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3524949, faks 94 3524949.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyżywienie i zakwaterowanie uczestników XXI Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2012 organizowanych w dniach 13.08.12. - 19.08.12. w Kołobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyżywienie i zakwaterowanie uczestników XXI Międzynarodowych Spotkań z Folklorem INTERFOLK 2012 organizowanych w dniach 13.08.12. - 19.08.12.r w Kołobrzegu; Wyszczególnienie: 1) wyżywienie: a) kolacja w dniu 13.08.12. (dla grup uczestników, które przyjechały), b) śniadanie, obiad, kolacja w dniach 14.08.12.-18.08.12. c) śniadanie w dniu wyjazdu grup 19.08.12. 2) zakwaterowanie: a) miejsca noclegowe na terenie miasta Kołobrzegu, w odległości nie większej niż 4 km od siedziby organizatora imprezy przy ul. Solnej 1, na terenie jednego ośrodka, domu, placówki, w pokojach 2-3-4-6-8 osobowych, (nie większych) z dostępem całodobowym do węzła sanitarnego, kąpielowego, b) pomieszczenia na stroje i instrumenty zespołów, c) pomieszczenia na biuro organizacyjne dla organizatorów imprezy wraz z telefonem stacjonarnym i węzłem sanitarnym d) możliwość swobodnego dojazdu autokarów i samochodów osobowych, e) parking dla autokarów i samochodów osobowych, f) swobodny dostęp do pomieszczeń świetlicy w celach kulturalno - rozrywkowych, g) dostęp do Internetu (kawiarenka komputerowa), h) dostęp do pomieszczenia na próby dla zespołów np. sali gimnastycznej i) dostęp do pralki automatycznej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał usługi w zakresie wyżywienia i zakwaterowania grup zorganizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.rckk.bip.parseta.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta,
ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg (Dział Administracyjno-Gospodarczy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Kultury w Kołobrzegu im. Z.Herberta, ul. Solna 1, 78-100 Kołobrzeg (Sekretariat II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie dofinansowane z Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej w wysokości 35 000 zł brutto.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie